Słodycze reklamowe – na jaką okazję?

Słodycze reklamowe

Słodycze reklamowe

Gadżety reklamowe można rozdawać na różne okazje. Jeśli jesteśmy dość blisko z naszymi klientami i wiemy, kiedy mają urodziny albo imieniny, można spokojnie obdzielić ich wtedy prezentem z firmowym znaczkiem. Zawsze małe podarki przydadzą się na okres świąteczny. Szczególnie polecane jest obdarowywanie własnych najlepszych klientów przed Bożym Narodzeniem, ale również spokojnie można wręczyć jakiś nasz gadżet przed Wielkanocą. Promocyjne produkty zawsze można rozdawać także po zakupieniu określonego artykułu albo wydaniu danej sumy pieniędzy w naszym sklepie.

Nie inaczej jest, gdy mamy do rozdysponowania słodycze reklamowe. Drobne i słodkie landrynki zawsze możemy mieć przy kasach, tak aby każdy w zależności od własnej potrzeby poczęstował się takim cukierkiem. Są również miejsca, gdzie klienci piją darmową kawę, czekając w kolejce – jest to często spotykane chociażby w instytucjach bankowych czy ubezpieczalniach. A co do kawy jest najlepsze? Oczywiście małe ciasteczka, które dodadzą nieco słodkości przed podpisaniem umowy.

Bombonierki reklamowe

Bombonierki reklamowe

Dodatkowo słodycze reklamowe sprawdzają się jako prezenty. Przed świętami najlepszym klientom można spokojnie dać firmowe bombonierki pełne czekoladowych słodkości. Jeśli klient wkracza przez firmowe progi z dzieckiem, warto mieć przygotowane lizaki, jakie są jednym z najbardziej ulubionych słodyczy przez najmłodszych. Jeśli nie mamy bombonierek, możemy przyznać naszym klientom również koszyk pełen firmowych czekoladek, cukierków i ciasteczek. Takie słodycze reklamowe będą zawsze tworzyły nam darmową reklamę, a to za sprawą ich opakowań – znajdziemy na nich nazwę naszej firmy, logo czy tekst promocyjny. Dodatkowo zawsze będą się kojarzyć z czymś słodkim a wiadomo, że jeśli ktoś ma na myśli coś słodkiego, to nasuwają mu się głównie same pozytywne spostrzeżenia.

Święta religijne, państwowe czy też zwykłe urodziny – cukierki są bardzo dobrym gadżetem reklamowym, który powinna mieć w zanadrzu każda szanująca się firma. Wprowadźmy nieco słodkości do naszego przedsiębiorczego zacisza!