Odzież reklamowa dla klientów klubów fitness

Odzież reklamowa

Odzież reklamowa

Aktywność fizyczna staje coraz bardziej popularnym sposobem spędzania czasu wolnego. Z roku na rok przybywa fanów biegania, Nordic Walking, jazdy na rowerze, a nade wszystko fanów spędzania czasu wolnego w klubach fitness. Mimo, że rośnie liczba fanów tej specjalistycznej formy ruchu, kluby fitness i centra sportowe notują coraz częściej problemy w znalezieniu odpowiednio licznej grupy stałych klientów. Dodatkowym utrudnieniem jest również konieczność rywalizowania z innymi obiektami sportowymi. W tej rzeczywistości koniecznością jest prowadzenie wyjątkowo profesjonalnych działań marketingowych.

Odzież klubowa dla klientów

Wśród metod zwiększania popularności klubów fitness, na ścisłą czołówkę wysuwa się popularna odzież reklamowa. Są to najczęściej koszulki t-shirt z logo klubu i jego nazwą. Najczęściej tego typu odzież reklamowa stanowi rodzaj upominku dla stałych klientów, którzy przez długi okres korzystali z oferty różnorodnych zajęć klubowych.

W ten sposób klienci, którzy otrzymali wspomniane wyżej koszulki czują się bardziej związani z klubem, a tym samym chętniej korzystają z innych, niż dotychczas ofert.

Promocje dla stałych klientów

Na pewno różnorodne gadżety reklamowe, jakie znajdują zastosowanie w działaniach promocyjnych obiektów sportowych mają szczególne znaczenie w zwiększaniu ich popularności i tym samym zwiększaniu sympatii samych klientów. W tym zakresie wspomniana wyżej odzież reklamowa jest na pewno czynnikiem budującym lojalność klientów i elementem zwiększającym wartość marki klubu.

Jednakże oprócz tego czynnika marketingowego, dużym powodzeniem cieszą się również inne formy promocji. Na uwagę zasługują oczywiście różnorodne zniżki dla stałych klientów. Przykładem takiego rodzaju narzędzi marketingowych są darmowe wejściówki na zajęcia, po wcześniejszym wkupieniu określonej liczby zajęć. Równie często kluby sprzedają promocyjne karnety, w których po określonej liczbie zajęć, klient ma możliwość wejścia na jedna zajęcia całkowicie za darmo. Zapewne tego rodzaju zabiegi marketingowe cieszą się dużym zainteresowaniem klientów, a docelowo zwiększają ich liczbę.