Kubki reklamowe dla dzieci
Wizerunek dzieci jest bardzo często wykorzystywany w różnorodnych kampaniach reklamowych. Począwszy od produktów dla niemowląt a skończywszy na proszkach do prania, dzieci stanowią miły element ocieplający wizerunek producenta, a także budzący miłe emocje i zaufanie. Stąd przedsiębiorcy i zatrudnieni przez nich specjaliści z zakresu reklamy i marketingu często wracają do sprawdzonej reguły promowania swojej oferty. Oprócz udziału w tego rodzaju reklamach, bardzo często sprawdza się również stosowanie gadżetów reklamowych dla dzieci.
Prezenty reklamowe dla dzieci i dorosłych
Oczywistym jest, że najbardziej skuteczną formą promocji firmy i jej produktów jest zawsze tak zwany marketing bezpośredni. Jego najbardziej charakterystycznym przejawem jest możliwość dotarcia z informacją o produkcie do każdego potencjalnego klienta i przekonanie go do wypróbowania nowej oferty firmy. Wzmocnieniem tej formy marketingu jest dodatkowe zastosowanie odpowiednio atrakcyjnego gadżetu reklamowego, który zwiększy sympatię klienta do firmy i wzbudzi w nim wyjątkowo pozytywne emocji.
Takim prezentami mogą być Kubki reklamowe z nadrukiem logo firmy, koszulki reklamowe, smycze do kluczy, breloczki, gadżety elektroniczne a nawet okazyjne maskotki z okazyjnym firmowym nadrukiem promocyjnym.
Tym ostatnim szczególne znacznie przypisuje się w szczególności w tych działaniach reklamowych, w których adresatami oferty są małe dzieci lub och rodzice. W przypadku, gdy firma produkuje suplementy diety dla dzieci, odzież dziecięcą, zabawki, a nawet lekarstwa – wskazane jest, aby gadżety reklamowe stosowane w kampanii reklamowej również nawiązywały do tematyki dziecięcej. Nie zawsze muszą to być wspomniane wyżej maskotki. Równie dużym zainteresowaniem cieszą się kubki reklamowe z nadrukiem firmowego logo i wizerunku ulubionego bohatera bajkowego, balony z kolorowymi nadrukami a także różnorodne słodycze reklamowe np. czekoladki, lizaki, cukierki.
Wyjątkowo silnym nośnikiem reklamy są zwykle wspomniane kubki reklamowe. Można je stosować jako formę nagrody dla stałych klientów, a także prezent w organizowanych programach lojalnościowych. Dobrym pomysłem jest też emisja specjalnych kubków promocyjnych dołączanych do nowych produktów wprowadzanych na rynek.